Szukaj

Poradniki

  • Remarketing w oparciu o YouTube


    Wiedzieliście, że Google AdWords pozwala na budowanie list remarketingowych w oparciu o zachowanie w kanałach YouTube? Trudno mi zrozumieć, dlaczego wprowadzono tą funkcję po cichu, bo jest nie tylko bardzo ciekawa, ale i super prosta w użyciu. Sprawdźcie sami!

    więcej

  • Remarketing w Google Analytics


    Pojawienie się opcji remarketingu w Google Analytics bardzo mnie zainteresowało. Wcześniej można było korzystać z tej formy reklamy wyłącznie przez program Google AdWords. Oczywiście tutaj mamy bardzo dużo możliwości do wykorzystania. Możemy między innymi kierować nasze reklamy do osób, które nie zrealizowały zakupu odwiedzając naszą witrynę, nie wysłały zapytania.  Natomiast jeżeli zależy nam na lojalności [...]

    więcej

  • Jak zabezpieczyć formularze przed spamem?


    Jakiś czas temu w pewnej w zacnej firmie pojawił się uciążliwy, zjadliwy i zgryźliwy problem. Był to spam wysyłany z udostępnionych formularzy. Po przeprowadzeniu jego powierzchownej analizy okazało się, że były to przede wszystkim oferty farmaceutyków pokroju znanej wszystkim niebieskiej pigułki. W przypadku wystąpienia powyżej opisanej sytuacji lub/i zbliżonej ukierunkujmy się na opracowanie uniwersalnego i szybkiego rozwiązania [...]

    więcej

  • wyszukiwarka

    Wyszukiwarka wewnętrzna – prosta rzecz, a jednak…


    …często to ona stanowi najsłabszy punkt witryny. Pewnie nie raz rozczarowały Was wyniki jej działania. Tymczasem trudno wyobrazić sobie porządny sklep internetowy, portal informacyjny, czy choćby blog bez dobrej wyszukiwarki. Dobrej, czyli jakiej?

    więcej

  • Mikrokonwersje – poznaj prawdziwą wartość Twojej strony


    Czy zastanawiałeś się kiedyś, po co Internauci odwiedzają Twoją witrynę? Zaskoczę Cię: cele większości z nich wcale nie są w 100% zgodne z Twoimi. Ale nie znaczy to, że nie powinieneś ich mierzyć. Czym są mikrokonwersje? Załóżmy, że prowadzisz sklep internetowy. Twój główny cel biznesowy wiążę się zapewne z zakupem. Interesują Cię przychody, liczba transakcji [...]

    więcej

  • w3cc

    Walidacja stron – warto czy nie warto?


    Czy walidacja ma wpływ na pozycję? Na wielu forach poświęconych optymalizacji i pozycjonowaniu stron internetowych spotykam się często z powyższym pytaniem. Więc jak jest naprawdę? Czy roboty lubią strony zgodne w 100% z walidatorem, a może tak naprawdę w ogóle nie zwracają na to uwagi? Po zapoznaniu się z wieloma opiniami, własnymi obserwacjami i przemyśleniami [...]

    więcej

12345...»