Szukaj
  • 5. Kongres Online Marketing 2013 Lab


    Piąta edycja popularnego spotkania dla e-marketingowców. Tym razem organizatorzy stawiają na 100% praktyki: interaktywne ćwiczenia w każdym z paneli, najlepsze kampanie reklamowe rozebrane na czynniki pierwsze, panele z analizą stron i profili w mediach społecznościowych uczestników „na żywo”. Wśród tematów m.in.: Sprytne rekomendacje Twoich produktów Google – jak znaleźć się na szczycie Jak przenieść firmę [...]

    więcej

  • Internet ASAP 2013


    To już druga edycja Internet ASAP – spotkania z ekspertami z branży marketingu internetowego, dedykowanego osobom odpowiedzialnym za działania biznesowe w Internecie, pracowników działów marketingu, IT i kadry zarządzającej. Konferencja będzie okazją do wymiany doświadczeń dotyczących marketingu internetowego w dobie kryzysu. Prelegenci w oparciu o swoje doświadczenie dadzą odpowiedź na pytanie jak zwiększać efektywność działań [...]

    więcej

  • AdStandard 2013


    AdStandard to dwudniowe wydarzenie poświęcone reklamie, które ma na celu przybliżanie realiów prowadzenia działań reklamowych ze strony reklamodawcy, mediów, agencji i odbiorców. Zakres tematyczny spotkania obejmuje przede wszystkim: badania, trendy, analizy i prognozy, reklamę w social media, reklamę mobilną, SEO i SEM, marketing automation, cyfryzację, RTB (real time bidding), retargeting. Wśród prelegentów m.in: Andrzej Garapich, [...]

    więcej

  • Ecommerce Trends 2013


    Ecommerce Trends 2013 to spotkanie przygotowane z myślą zarówno o przedsiębiorcach działających w obszarze ecommerce jak również tradycyjnego handlu. Uczestnicy wydarzenia zapoznają się z najnowszymi trendami w branży ecommerce, m.in. z zakresu.: sprzedaży wielokanałowej, budowania społeczności, social i mobile commerce, analityki dla ecommerce, marketing automation, marketingu w wyszukiwarkach, systemów rekomendacji, usability, logistyki i płatności. W programie konferencji [...]

    więcej

  • Mobie Trends Conference & Awards 2013


    To już druga edycja konferencji skupionej wokół tematyki technologii mobilnych. Organizatorzy zaprosili ponad 22 prelegentów z całej Polski, którzy podzielą się swoim doświadczeniem w ramach 2 dni spotkań. W czasie Business Day (21 luty, czwartek) uczestnicy porozmawiają o marketingu mobilnym, m-commerce, m-learning i płatnościach mobilnych. Spotkanie dedykowane jest przede wszystkim dla kadry kierowniczej, marketingowców, menedżerów [...]

    więcej

  • Social Media Convent


    W ramach konferencji Social Media Convent organizatorzy przygotowali aż 3 wydarzenia: Social Media Trends – cykl prezentacji zaproszonych ekspertów, którzy podzielą się informacjami o nowych trendach i zmianach w social media i zdradzą, jak wykorzystać je w strategiach marek. Wśród tematów pojawią się m.in.: monitoring, zaangażowanie i badanie efektów działań. Nie zabraknie również ciekawych case [...]

    więcej