Szukaj

Zostań specjalistą ds. e-marketingu! – Ruszają szkolenia WebDoctor Training Center

Masz ochotę porozmawiać? Chcesz podyskutować o e-marketingu? Chciałbyś się z nami spotkać i nauczyć czegoś fajnego? Doskonale! Przyjeżdzaj do Poznania na szkolenia w ramach WebDoctor Training Center! Będziemy tam na Ciebie czekać.

Jest nam niezmiernie miło Was poinformować (no i oczywiście się pochwalić ;) ), że nasz zespół weźmie udział w najbliższej edycji szkoleń WebDoctor Training Center! Co więcej, Agata, Martyna, Regina, Kuba i Krzysztof będą mieli przyjemność wystąpienia jako prelegenci :)

Czeka nas zatem solidna dawka wiedzy, case studies, rozmów, warsztatów, a… wieczorem spotkanie przy dowolnym napoju :)

Trochę liczb?

18-19 października, 2 dni, 4 szkolenia, 32 godziny spotkań ze specjalistami – tak w liczbach przedstawia się najbliższa edycja szkoleń w ramach WebDoctor Training Center.

Trochę informacji?

WebDoctor Training Center (zobacz stronę wydarzenia) to dwudniowe wydarzenie szkoleniowe z dziedziny e-marketingu, które odbędzie się w centrum konferencyjnym NH Hotel**** w Poznaniu. Spotkanie zostało podzielone na dwie ścieżki tematyczne – e-biznes i e-marketing – zaadresowane odpowiednio do e-przedsiębiorców i do specjalistów ds. e-marketingu. W ramach tych ścieżek odbędą się 4 szkolenia tematyczne:

E-BIZNES

1. Skuteczna reklama w internecie. 5 sposobów na e-sukces!

SEO, SEM, e-mail marketing, Social Media – zastanawiałeś się kiedyś jaki tkwi w nich potencjał? Ale nie wiedziałeś, jak to wykorzystać dla swojego biznesu? Świetnie trafiłeś. W czasie szkolenia, pod okiem specjalistów (także nas), poznasz, który z nich jest najlepszy dla Twojego biznesu oraz dowiesz się jak wykorzystać w 100% ich potencjał. Wśród prelegentów będą Martyna, Regina, Kuba i Krzysztof. Szkolenie na poziomie podstawowym.
Dowiedz się więcej! >>

2. Web Usability. Jak w pełni wykorzystać potencjał strony?

Użyteczność stron internetowych to niezwykle istotny element w skutecznym pozyskiwaniu nowych klientów, o czym każdy z nas bardzo dobrze wie. Czasami jednak trudno spojrzeć na swoją stronę krytycznym okiem, o czym też dobrze wiemy :) . Dzięki szkoleniu poznasz najlepsze praktyki w usability i dowiesz się, na co zwracać uwagę, aby klienci kupowali u Ciebie jeszcze więcej. Wśród prelegentów będą Regina i Kuba. Szkolenie na poziomie średniozaawansowanym.
Dowiedz się więcej! >>


E-MARKETING

1. Skuteczne SEO. Zdobywaj klientów dzięki wyszukiwarce!

Wszyscy używamy wyszukiwarek. Ponad 85% internautów używa ich kilka razy dziennie, poszukując informacji o produktach, usługach i wielu innych. Wyjdź im naprzeciw, poznaj najlepsze metody pozycjonowania, pokaż się na najwyższych pozycjach i zarabiaj jeszcze więcej. Wśród prelegentów będzie Agata i Kuba, nasi SEO-maniacy. Szkolenie na poziomie średniozaawansowanym/zaawansowanym.
Dowiedz się więcej! >>

2. Google Analytics. Od analizy do skutecznego działania.

Wielu mawia, że marketing to liczby. Jednak ich zbieranie, analiza i interpretacja to bardzo trudna sztuka. Poznaj najlepsze praktyki w interpretacji danych. Zobacz, jak tworzyć dobre raporty i jak je interpretować. Naucz się wyciągania słusznych wniosków i zakochaj się w analityce, tak jak zrobiła to Martyna i Agata, które będzie można spotkać podczas szkolenia. Szkolenie na poziomie średniozaawansowanym.
Dowiedz się więcej! >>

Specjalnie dla uczestników przygotowana została możliwość analizy własnej strony internetowej – pod kątem tematyki szkolenia. Wystarczy podać adres swojej strony w formularzu rejestracyjnym, a podczas szkolenia będzie można o niej porozmawiać z prelegentem.

Patronat nad wydarzeniem objęli: IAB Polska, Online Marketing Polska, SeoPortal, marketingowiec.pl, Marketer +.

UWAGA!

Specjalnie dla Was – naszych czytelników – przygotowaliśmy kody rabatowe na WebDoctor Training Center. Wystarczy, że polubicie profil WebDoctor na Facebooku, a na jego łamach już wkrótce pojawią się dalsze informacje o kodach. Do zobaczenia na Facebooku! :)

Krzysztof Świtoński

Wielbiciel marketingu internetowego. Przekonany o ogromnej sile SEO, web usability i szeroko pojętego social media. W wolnym czasie grywa w squasha i piłkę nożną.

zobacz posty autora

Spodobał ci się ten post? 0 0

2 komentarze

  • Jakub Ostrowski

    Czy szkolenie „Skuteczne SEO…” skierowane jest także do marketerów, ludzi z branży czy raczej do osób, które otrzymują oferty na pozycjonowanie?
    Poziom to średniozaawansowany, czy osoba z branży dowie się czegoś ciekawe czy raczej „przypomni sobie” wiedzę dotyczącą SEO?

    21.09.2012, g.16:03

    • Martyna Zastrożna

      Szkolenie zdecydowanie powinno przydac sie tym, ktorzy chca zlecic komus pozycjonowanie – planujemy mowic o nim przez pryzmat rzeczywistych celow i zyskow, a nie wylacznie pod katem ‚technicznym’.

      22.09.2012, g.11:55

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>